Zero malaria!Cina hè ufficialmente certificata

nutizie

Zero malaria!Cina hè ufficialmente certificata

L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà publicatu un comunicatu di stampa annunziendu chì a Cina hè stata ufficialmente certificata da l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) per eliminà a malaria u 30 di ghjugnu.疟疾.
U cumunicatu hà dettu chì era un fattu notevoli per riduce u numeru di casi di malaria in Cina da 30 milioni in l'anni 1940 à zero.

In un comunicatu di stampa, u Direttore Generale di l'OMS, Tedros Tedros, hà felicitatu a Cina per l'eliminazione di a malaria.
"U successu di a Cina ùn hè micca ghjuntu facilmente, soprattuttu per decennii di prevenzione è cuntrollu cuntinuu di i diritti umani", disse Tedros.

"I sforzi incessanti di a Cina per ghjunghje à sta tappa impurtante mostranu chì a malaria, unu di i grandi sfidi di salute publica, pò esse superatu cù un forte impegnu puliticu è rinfurzatu i sistemi di salute umana", hà dettu Kasai, Direttore Regionale di l'OMS per u Pacificu Occidentale.
I successi di a Cina avvicinanu u Pacificu Occidentale più vicinu à l'eliminazione di a malaria ".

Sicondu i normi di l'OMS, una ** o regione senza casi di malaria indigena per trè anni consecutivi deve stabilisce un sistema di rilevazione è monitoraghju rapidu efficace di a malaria, è sviluppà un pianu di prevenzione è cuntrollu di malaria per esse certificatu per l'eliminazione di malaria.
A Cina ùn hà signalatu nisun casu primariu di malaria lucale per quattru anni consecutivi dapoi u 2017, è hà dumandatu ufficialmente à l'Organizazione Mondiale di a Salute per a certificazione di eradicazione di malaria l'annu passatu.

In un comunicatu di stampa, l'OMS hà dettu ancu l'approcciu è l'esperienza di a Cina in l'eliminazione di a malaria.
I scientisti chinesi anu scupertu è estratti l'artemisinina da a medicina erbe cinese.A terapia combinata di Artemisinin hè attualmente a droga antimalaria più efficace.
Tu Youyou hè stata premiata u Premiu Nobel in Fisiologia o Medicina.
A Cina hè ancu unu di i primi paesi à aduprà reti trattate cù insetticidi per prevene a malaria.

Inoltre, a Cina hà stabilitu u sistema di rapportu di a reta naziunale di e malatie infettive cum'è a malaria è a rete di teste di laboratori di malaria, migliurà u sistema di surviglianza di vettori di malaria è a resistenza di parassiti, furmulò a strategia "indizi per seguità, cuntendu a surgente", scopre summatu. up rapportu di malaria, investigazione è dispusizione di u modu di travagliu "1-3-7" è e zone di cunfini di "3 + 1 line".
U modu "1-3-7", chì significa rapportu di casu in un ghjornu, rivisione di casu è ridistribuzione in trè ghjorni, è investigazione di u situ epidemicu è eliminazione in sette ghjorni, hè diventatu u modu globale di eradicazione di malaria è hè statu formalmente scrittu in l'OMS. documenti tecnichi per a prumuzione è l'applicazione globale.

Pedro Alonso, Direttore di u Programma Globale di Malaria di l'Organizazione Mondiale di a Salute, hà parlatu assai di i successi è l'esperienza di a Cina in l'eliminazione di a malaria.
"Durante decennii, a Cina hà fattu sforzi incessanti per spiegà è ottene risultati tangibili, è hà avutu un impattu impurtante in a lotta glubale contr'à a malaria", disse.
L'esplorazione è l'innuvazione da u guvernu è u populu cinese anu acceleratu u ritmu di eradicazione di malaria ".

In u 2019, ci sò stati circa 229 milioni di casi di malaria è 409,000 morti in u mondu, secondu l'OMS.
A Regione Africana di l'OMS conta più di 90 per centu di i casi di malaria è di i morti in u mondu.
(Titulu originale: Cina certificata ufficialmente!)


Tempu di Postu: Jul-12-2021