tipu, taglia, applicazione è vantaghju di l'agulla Huber

nutizie

tipu, taglia, applicazione è vantaghju di l'agulla Huber

UAgulla Huberhè un dispositivu medicale essenziale utilizatu principalmente in oncologia, hematologia è altri prucessi medichi critichi.Hè un tipu d'agulla specializata pensata per punisce a pelle è accede à u portu o cateteru implantatu di u paziente.Questu articulu hà da scopu di presentà i sfarenti tippi di aghi Huber, a so dimensione, l'applicazione è i vantaghji.

agulla huber

Tipi di aghi Huber

Sicondu e forme di l'agulla, ci sò Straight Huber Needle è Curved Huber Needle.

gamma di aghi huber

Agulla dritta Huber

Quandu u portu hè solu bisognu à esse lavatu, l'agulla dritta hè aduprata.Quessi sò ancu usati per qualsiasi applicazione di corta durazione.

Agulla Huber curva

Sò usati per a consegna di cose cum'è, medicazione, fluidi nutrizionale è chimioterapia.L'agulla curvata hè cunvene, perchè pò esse lasciatu in u locu per uni pochi di ghjorni, secondu a pulitica di a facilità è impedisce à u paci d'avè tanti bastoni di agulla.

Sicondu l'agulla pò esse ritirata o micca, ci sò agulla huber di sicurità è normalment agulla huber.

Agulla Huber di sicurità

Agulla Huber di sicurezza 1

Agulla di huber monouso

agulla huber (10)

L'usu di l'agulla Huber

L'agulle Huber sò principalmente aduprate per accede à un portu implantatu per l'amministrazione di medicazione o per piglià sangue.Questi porti sò posti sottu à a pelle è sò cunnessi à un cateteru chì scorri in una vena grande, facendu faciule per i prufessiunali di a salute per infuse medicazione, fluidi, o altri trattamenti necessarii senza perforazione ripetuta di a pelle.

Dimensione di l'agulla Huber

A taglia di l'agulla Huber varieghja da 19 à 25 aghi di calibre cù lunghezze chì varienu da 0,5 inch à 1,5 inch.A dimensione di l'agulla Huber dipende da l'età di u paci, a dimensione di u corpu, è a dimensione di u portu implantatu o di u cateteru.I prestatori di assistenza sanitaria anu da cunsiderà questi fatturi prima di sceglie a dimensione adatta di l'agulla Huber per utilizà.

Applicazione di l'agulla Huber


L'aghi Huber sò cumunimenti usati in situazioni mediche chì necessitanu trattamenti medichi prolongati, cum'è quimioterapia, trasfusioni di sangue, nutrizione parenterale o dialisi.L'applicazione di l'agulla pò varià secondu a cundizione medica di u paziente è i bisogni di salute.

 

Vantaghji di l'usu di l'agulla Huber

1.Mantene i pazienti per avè menu agulla.

L'agulla Huber hè sicura è pò esse guardata in u locu per parechji ghjorni chì impedisce à u paci d'avè quant'è tanti bastoni d'agulla.

2.Protects u paci da u dulore è l'infezzione.

L'agulla Huber ottimizza l'accessu à u portu attraversu u septum di u portu implantatu.U fluidu scorri à traversu u reservoir di u portu in u sistema vascular di u paci.

In cunclusioni, l'agulla Huber ghjoca un rolu vitale in a medicina moderna è in i prucessi medichi critichi.I prestatori di assistenza sanitaria anu da assicurà chì utilizanu a taglia curretta di l'agulla per prevene accidenti è per assicurà l'efficacità di a prucedura medica.I Pacienti, invece, anu da esse cuscenti di a so cundizione medica è di u tipu d'apparechju utilizatu in a so cura per aiutà à prumove a so sicurità è cunsulazione.


Tempu di Post: 29-May-2023