U sviluppu di l'industria robotica medica in Cina

nutizie

U sviluppu di l'industria robotica medica in Cina

Cù u scoppiu di a nova rivoluzione tecnologica glubale, l'industria medica hà subitu cambiamenti rivoluzionarii.In a fini di l'anni 1990, sottu u sfondate di l'anzianu glubale è a crescente dumanda di e persone per i servizii medichi d'alta qualità, i robots medichi ponu efficacemente migliurà a qualità di i servizii medichi è facilità u prublema di risorse mediche insufficienti, chì hà attrattu l'attenzione generale è hè diventatu un hotspot di ricerca attuale.

U cuncettu di robots medichi

Medical Robot hè un dispusitivu chì compiles prucedure currispundenti secondu à i bisogni di u campu medicale, è poi eseguisce azzione specifichi è cunvertisce l 'azzioni in u muvimentu di u meccanismu upirativu secondu a situazione attuale.

 

U nostru paese presta una grande attenzione à a ricerca è u sviluppu di robots medichi. A ricerca, u sviluppu è l'applicazioni di i robots medichi ghjucanu un rolu pusitivu in l'alleviazione di l'anziane di u nostru paese è a dumanda rapida di e persone di servizii medichi d'alta qualità.

Per u guvernu, chì prumove attivamente u sviluppu di a robotica medica, hà un grande significatu per migliurà u livellu scientificu è tecnologicu di u nostru paese, creà un livellu d'innuvazione tecnologica è attrae i talenti scientifichi è tecnologichi high-end.

Per l'imprese, i robot medichi sò attualmente un campu caldu di l'attenzione glubale, è e prospettive di u mercatu sò larghe.A ricerca è u sviluppu di robots medichi da l'imprese ponu migliurà assai u livellu tecnicu è a competitività di u mercatu di l'imprese.

Da a persona, i robots medichi ponu furnisce à e persone suluzioni mediche è sanitarie precise, efficace è persunalizate, chì ponu migliurà assai a qualità di vita di e persone.

 

Diversi tipi di robot medichi

Sicondu l'analisi statistiche di i robots medichi da a Federazione Internaziunale di Robotica (IFR), i robots medichi ponu esse divisi in e seguenti quattru categurie secondu diverse funzioni:robots chirurgici,robots di riabilitazione, robot di serviziu medicale è robots di assistenza medica.Sicondu statistiche incomplete da l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Qianzhan, in 2019, i robots di riabilitazione anu classificatu u primu in a quota di mercatu di robots medichi cù 41%, i robots di assistenza medica rapprisentanu u 26%, è e proporzioni di robots di servizii medichi è robots chirurgici ùn eranu micca assai. differente.17% è 16% rispettivamente.

Robot chirurgicu

I robots chirurgici integranu diversi mezi muderni d'alta tecnulugia, è sò cunnisciuti cum'è u ghjuvellu in a corona di l'industria robotica.In cunfrontu cù altri robots, i robots chirurgici anu e caratteristiche di soglia tecnica alta, alta precisione è altu valore aghjuntu.Nta l'ultimi anni, i robots ortopedici è neurochirurgichi di robots chirurgichi anu caratteristiche evidenti di integrazione industria-università-ricerca, è un gran numaru di risultati di ricerca scientifica sò stati trasfurmati è appiicati.Attualmente, i robots chirurgici sò stati usati in ortopedia, neurochirurgia, chirurgia cardiaca, ginecologia è altre cirurgia in Cina.

U mercatu di robots chirurgici minimamente invasivi di a Cina hè sempre monopolizatu da i robot impurtati.U robot chirurgicu Da Vinci hè attualmente u robot chirurgicu minimamente invasivo di più successu, è hè statu un capu in u mercatu di robot chirurgicu da quandu hè statu certificatu da a FDA di i Stati Uniti in u 2000.

Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, i robots chirurgici portanu a chirurgia minimamente invasiva in una nova era, è u mercatu si sviluppa rapidamente.Sicondu i dati di Trend Force, a dimensione di u mercatu globale di robot chirurgici remoti era di circa 3,8 miliardi di dollari in 2016, è aumenterà à 9,3 miliardi di dollari in 2021, cù un tassu di crescita cumpostu di 19,3%.

 

Robot di riabilitazione

Cù a tendenza crescente di l'invechjamentu in u mondu sanu, a dumanda di e persone di servizii medichi di alta qualità cresce rapidamente, è a distanza trà l'offerta è a dumanda di servizii medichi cuntinueghja à espansione.U robot di riabilitazione hè attualmente u più grande sistema di robot in u mercatu domesticu.A so cota di mercatu hà assai sopra à quella di i robots chirurgici.U so limite tecnicu è u costu sò più bassi di i robots chirurgici.Sicondu e so funzioni, pò esse divisu inrobots esoscheletrièrobots di furmazione di riabilitazione.

I robot di esoscheletru umanu integranu tecnulugie avanzate cum'è sensing, cuntrollu, informazione è computing mobile per furnisce l'operatori cù una struttura meccanica portabile chì permette à u robot indipindente o assiste i pazienti in attività cumuni è camminate assistite.

U robot di furmazione di riabilitazione hè un tipu di robot medicale chì aiuta i pazienti in a furmazione di riabilitazione di l'esercitu iniziale.I so prudutti includenu u robot di riabilitazione di l'estremità superiore, u robot di riabilitazione di l'arti inferiori, a sedia a rotula intelligente, u robot interattivu di furmazione di salute, etc. U mercatu high-end di robots di furmazione di riabilitazione domestica hè monopolizatu da e marche europee è americane cum'è i Stati Uniti è a Svizzera, è u mercatu. i prezzi restanu altu.

Robot di serviziu medicale

In cunfrontu cù i robots chirurgici è i robots di riabilitazione, i robots di servizii medichi anu un sogliu tecnicu relativamente bassu, ghjucanu un rolu assai impurtante in u campu medico, è anu una larga prospettiva di applicazione.Per esempiu, cunsultazioni di telemedicina, cura di i pazienti, disinfezione di l'uspidale, assistenza à i pazienti cù mobilità limitata, consegna di ordini di laboratori, etc. In Cina, cumpagnie di tecnulugia cum'è HKUST Xunfei è Cheetah Mobile sò attivamente esplorate a ricerca nantu à i roboti intelligenti di servizii medichi.

Robot d'assistenza medica

I robot di assistenza medica sò principalmente usati per risponde à i bisogni medichi di e persone cun mobilità limitata o incapacità.Per esempiu, i robot di infermiera sviluppati à l'esteru includenu u signore robot "care-o-bot-3" in Germania, è u "Rober" è "Resyone" sviluppatu in Giappone.Puderanu fà i travaglii di casa, equivalenti à parechji infermieri, è ponu ancu parlà cù e persone, furnisce cunfortu emutivu per l'anziani chì campanu solu.

Per un altru esempiu, a direzzione di ricerca è sviluppu di i robot di cumpagnie domestici hè principalmente per a cumpagnia di i zitelli è l'industria di l'educazione iniziale.U rapprisentante hè u "ibotn Children's Companion Robot" sviluppatu da Shenzhen Intelligent Technology Co., Ltd., chì integra trè funzioni core di cura di i zitelli, cumpagnie di zitelli è educazione di i zitelli.Tuttu in unu, creendu una suluzione unica per a cumpagnia di i zitelli.

 

A prospettiva di sviluppu di l'industria robotica medica in Cina

Tecnulugia:I punti di ricerca attuale in l'industria di u robot medicale sò cinque aspetti: u disignu di ottimisazione di robot, a tecnulugia di navigazione chirurgica, a tecnulugia di integrazione di u sistema, a teleoperazione è a tecnulugia di chirurgia remota, è a tecnulugia di fusione di big data in Internet medica.A tendenza di u sviluppu futuru hè a specializazione, intelligenza, miniaturizazione, integrazione è remoterzation.À u listessu tempu, hè necessariu di migliurà continuamente a precisione, a minima invasività, a sicurità è a stabilità di i robots.

Mercatu:Sicondu a previsione di l'Organizazione Mondiale di a Salute, l'anzianu di a pupulazione di a Cina serà assai seriu da u 2050, è u 35% di a pupulazione serà più di 60 anni.I robots medichi ponu diagnosticà più precisamente i sintomi di i pazienti, riduce l'errori di operazione manuale, è migliurà l'efficienza medica, risolve cusì u prublema di l'insufficienza di servizii medichi domestici, è avè una bona prospettiva di u mercatu.Yang Guangzhong, un accademicu di l'Academia Reale di Ingegneria, crede chì i robots medichi sò attualmente u campu più promettente in u mercatu di robot domesticu.In generale, sottu à l'azzione bidirezionale di l'offerta è di a dumanda, i robots medichi di a Cina anu un spaziu di crescita di u mercatu enormu in u futuru.

Talenti:u prucessu di ricerca è sviluppu di i robots medichi implica a cunniscenza di a medicina, l'informatica, a scienza di i dati, a biomeccanica è altre discipline legate, è a dumanda di talenti interdisciplinari cù sfondi multidisciplinari hè sempre più urgente.Certi culleghji è università anu ancu cuminciatu à aghjunghje maiori cunnessi è piattaforme di ricerca scientifica.Per esempiu, in dicembre 2017, l'Università di Trasportu di Shanghai hà stabilitu l'Istitutu di Ricerca Medical Robot;in 2018, l'Università di Tianjin hà pigliatu u capu in l'offerta di u maiò di "Ingegneria Medica Intelligente";A maiò hè stata appruvata, è a Cina hè diventata u primu paese in u mondu à creà un maestru specialu per a furmazione di talenti ingegneria di riabilitazione.

Finanziamentu:Sicondu statistiche, à a fine di u 2019, un totale di 112 avvenimenti di finanziamentu avianu accadutu in u campu di i robots medichi.A tappa di finanziamentu hè soprattuttu cuncentrata intornu à a volta A.Eccettu per uni pochi di cumpagnie cù un finanzamentu unicu di più di 100 milioni di yuan, a maiò parte di i prughjetti di robot medichi anu una quantità di finanziamentu unicu di 10 milioni di yuan, è l'ammontu di finanziamentu di i prughjetti di l'angel round hè distribuitu trà 1 milione di yuan è 10 milioni di yuan.

Attualmente, ci sò più di 100 cumpagnie di start-up di robot medichi in Cina, alcune di e quali sò u layout industriale di robot industriali o cumpagnie di dispositivi medichi.E grandi capitali di venture ben cunnisciuti cum'è ZhenFund, IDG Capital, TusHoldings Fund è GGV Capital anu digià cuminciatu à implementà è accelerà u so ritmu in u campu di a robotica medica.U sviluppu di l'industria di a robotica medica hè ghjuntu è continuerà.


Tempu di posta: 06-Jan-2023