A rivista di a nostra fabbrica di siringhe

nutizie

A rivista di a nostra fabbrica di siringhe

Stu mese avemu speditu 3 cuntenituri di siringhe à i Stati Uniti.I nostri prudutti sò esportati in più di 50 paesi in u mondu.È avemu fattu assai prughjetti di u guvernu.

Realizemu un sistema di cuntrollu di qualità strettu è organizemu un QC doppiu per ogni ordine.Cridemu chì i prudutti di bona qualità venenu da un cuntrollu di alta qualità.Oghje Vulemu presentà più nantu à a nostra fabbrica di siringhe.

I vantaghji di i nostrifabbrica di siringhe:

1) Sistema di cuntrollu di qualità
A cumpagnia segue a gestione di a produzzione magra è i principii Six Sigma, è usa u sistema di gestione ERP è WMS.Attellu di purificazione cumplettamente automatizatu, sistema di sterilizazione è almacenamentu automatizatu.

ispezione di merchenzie 1 ispezione di merchenzie 2

2) squadra di ricerca è sviluppu prufessiunale di u nostrufabbrica di siringhe.

Avemu una squadra di R & D prufessiunale cù forti capacità d'innuvazione scientifica è tecnologica, è hà ottenutu più di 50 brevetti.

squadra RD

3) Laboratori avanzati di u nostrufabbrica di siringhe

Avemu un laboratoriu di purificazione microbica di livellu 10,000, cù una sala di teste di sterilità indipendente, una sala di teste di limite microbica, una sala di teste di contaminazione di particelle, una sala di cuntrollu pusitivu è una sala di teste di rendiment fisicu.

prova 1 prova 2

 

attellu di u nostrufabbrica di siringhe:

attellu 2 attellu 3 attellu 4 attellu 1

Magazzinu di a nostra fabbrica di siringhe

magazzinu 1 magazzinu 2

 


Tempu di Postu: Feb-21-2023