A definizione è i benefizii di Siringi Prefilled

nutizie

A definizione è i benefizii di Siringi Prefilled

Definizione di useringue pré-remplie
A seringue pré-rempliehè una sola dosa di medicazione à a quale una agulla hè stata fissata da u fabricatore.Una siringa pre-riempita hè una siringa dispunibile chì hè furnita digià caricata cù a sustanza da injectà.I siringi prefilled anu quattru cumpunenti chjave: un pistone, tappu, canna è agulla.
seringue préremplie

 

 

 

 

IMG_0526

Siringa preriempitaMigliora a funziunalità di l'imballaggio parenterale cù a siliconizazione.

L'amministrazione parenterale di i prudutti farmaceutichi hè unu di i metudi più populari utilizati per pruduce l'iniziu rapidu di l'azzione è ancu 100% biodisponibilità.U prublema principali si trova cù a consegna di droga parenterale hè a mancanza di comodità, affordabilità, precisione, sterilità, sicurezza, etc.Dunque, tutti i svantaghji di questi sistemi ponu esse facilmente superati cù l'usu di siringhe prefilled.

Beneficii disiringhe preriempite:

1.Eliminazione di overfill di i prudutti di droga caru, dunque riducendu i rifiuti.

2.Eliminazione di l'errori di dosage, postu chì a quantità esatta di una dosa livabile hè cuntenuta in a siringa (cuntrariu di un sistema di vial).

3.Ease di amministrazione per l'eliminazione di i passi, per esempiu, per a ricustituzione, chì pò esse necessariu per un sistema di vial prima di l'iniezione di una droga.

4.Added cunvenzione per i travagliadori sanitari è l'utilizatori finali, in particulare, più faciule d'amministrazione è l'usu durante e situazioni d'emergenza.Si pò salvà tempu, è sequentially salvà a vita.

5.I siringi prefilled sò pieni di dosages precisi.Aiuta à riduce l'errori medichi è l'identificazione sbagliata.

Costi 6.Lower per via di menu preparazione, menu materiali, è facilità di almacenamiento è dispusizione.

7. A siringa prefilled pò esse sterile per circa dui o trè anni.

Istruzzioni per l'eliminazione disiringhe preriempite

Eliminate a siringa usata in un contenitore per sharp (container chjusu, resistente à a perforazione).Per a sicurità è a salute di voi è di l'altri, aghi è siringhe usate ùn devenu mai esse riutilizzate.

 

 

 

 


Tempu di Postu: 18-Nov-2022