Analisi di u sviluppu di l'industria di i cunsumatori medichi

nutizie

Analisi di u sviluppu di l'industria di i cunsumatori medichi

Analisi di u sviluppu di uconsumabili medichiindustria

-A dumanda di u mercatu hè forte, è u putenziale di sviluppu futuru hè enormu.

 

Parole chjave: consumabili medichi, anziane di a pupulazione, dimensione di u mercatu, tendenza di localizazione

 

1. Fondu di sviluppu:In u cuntestu di a dumanda è a pulitica,consumabili medichisi sviluppanu gradualmente.Cù u rapidu crescita ecunomica, i standard di vita di e persone sò gradualmente migliurà, a ghjente presta sempre più attenzione à i prublemi di salute, è spende sempre più in cura di salute.Sicondu l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, e spese di assistenza sanitaria anu aumentatu da 1451 yuan in 2017 à $ 2120 in 2022. À u listessu tempu, u gradu di anziane in u mo paese s'intensifica, è ci hè una più grande dumanda di assistenza medica.I dati mostranu chì a pupulazione di 65 anni è sopra mostra ancu una tendenza crescente, aumentendu da 159,61 milioni à 209,78 milioni.L'aumentu graduale di a dumanda hà incitatu à l'aumentu cuntinuu di l'equipaggiu medicale, è a dimensione di u mercatu di consumabili medichi si espansione gradualmente.

1

 

L'industria medica hè ligata à a vita è a sicurità di e persone, è hè sempre stata una industria chjave in u prucessu di sviluppu di u paese.Tuttavia, in l'ultimi anni, i prublemi cum'è i prezzi inflati è l'usu eccessivu di certi consumabili medichi sò spessu apparsu, è u mercatu di consumables medichi hè caòticu.A tendenza di standardizazione si sviluppa in modu ordinatu, è u statu hà publicatu una serie di misure per surveglià l'industria di i cunsumatori medichi.

Politiche pertinenti di l'industria di i cunsumatori medichi
publicàdata pdipartimentu di pubblicazione pnome olicu cuntenutu di a pulitica
2023/1/2 Guvernu di a Republica Populari Chine Pareri nantu à u rinfurzà a prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale in u campu di l'acquistu farmaceuticu centralizatu Focus nantu à i prudutti chì implicanu risichi di pruprietà intellettuale trà i farmaceutici è i consumabili medichi à grande scala è d'altu prufilu chì sò previsti per realizà acquisti centralizzati cù quantità.
15/12/2022 Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, Republica Populari Chine 14e Pianu di Implementazione di a Strategia di a Demanda Domestica di espansione quinquennale Implementa cumplettamente l'acquistu centralizatu di droghe è consumabili medichi, migliurà u mecanismu di furmazione di prezzu per i servizii medichi, è accelerà a prumuzione di a pratica multi-situ di i medichi.Incuragisce u sviluppu di i servizii medichi generali è cresce l'offerta efficace di servizii suddivisi cum'è l'assistenza medica specializata.Ottimisate i servizii di salute è sviluppà l'industria di a salute.
25/05/2022 Guvernu di a Republica Populari Chine Tasks Chjave di Approfondisce a riforma di u sistema medico è di salute À u livellu naziunale, un batch of high-value medical consumables for the spine hè statu realizatu in modu centralizatu.Per i consumabili farmaceutichi cù una grande quantità di cunsumu è una quantità alta di compra fora di l'urganizazione naziunale, guidanu e pruvince per almenu implementà o participà à l'acquistu di l'allianza.Implementà una compra centralizzata cù quantità per migliurà a tarifa di ricuperazione di a rete di droghe è consumabili medichi d'altu valore.

dispusitivu medicale 3

 

2.Sviluppu statutu: consumables medicale sò largamente usatu, è a scala di u mercatu mostra crescita cuntinua.

 

A causa di a larga varietà è a grande quantità di consumabili medichi in u mo paese, ùn ci hè micca un standard di classificazione unificata per i consumabili medichi in questa fase.In ogni casu, secondu u valore di i consumabili medichi in l'applicazioni pratiche, ponu esse divisu in generale in consumabili medichi di pocu valore è consumabili medichi di altu valore.Ancu s'è u prezzu di consumables medicale di pocu valore hè relativamente bassu, a quantità utilizata hè relativamente grande, chì hè strettamente ligata à l'interessi vitali di i pazienti.Da a perspettiva di a struttura di u mercatu di pocu valoreconsumabili medichi, puntura d'iniezioneè i materiali di igiene medicale contanu più di 50%, di i quali i prudutti di puntura d'iniezione contanu più di 50%.U rapportu hè 28%, è a proporzione di materiali medichi è sanitarii hè 25%.In ogni casu, i consumabili medichi d'altu valore ùn anu micca un vantaghju in quantu à u prezzu, ma anu esigenze strette di sicurità è sò largamente usati in a pratica clinica.A ghjudicà da a proporzione di consumabili medichi d'altu valore, i consumabili d'interventu vascular cuntavanu 35,74%, u più altu in u mercatu.Prima classificatu, seguitu da i consumabili di implanti ortopedici, chì rapprisentanu u 26,74%, è i consumabili oftalmologici classificati in u terzu, cuntendu u 6,98%.

 

di a Cinaconsumabili medichistruttura di u mercatu

consumabili medichi 4

consumabili medichi 5

 

Attualmente, i consumabili medichi per l'iniezione è a puntura ponu esse divisi in infuzione, puntura, infermiera, specialità è cunsumatori, è i so campi d'applicazione sò assai largu.A dumanda di prudutti di puntura cresce gradualmente, è u potenziale di sviluppu futuru hè enormu, è a so dimensione di u mercatu mostra una tendenza di crescita stabile.Sicondu statistiche, in u 2021, a dimensione di u mercatu di i prudutti di l'iniezione medica è di a puntura di u mo paese righjunghji 29,1 miliardi di yuan, un incrementu annu di 6,99% paragunatu à 2020. Hè previstu di mantene una tendenza di crescita in 2022, crescente. à un ritmu di 14,09% à 33,2 miliardi di yuan.

9

Consumabili d'interventu vascularriferite à i consumabili d'altu valore utilizati in a cirurgia interventiva vascular, usendu agulla di puntura, fili di guida, cateteri è altri consumabili per intruducelli in a lesione per u trattamentu minimamente invasivu attraversu i vini sanguini.Sicondu u situ di trattamentu, ponu esse divisu in: Consumabili d'interventu cardiovascular, Consumabili d'intervenzione cerebrale è consumabili d'interventu vascular perifericu.Sicondu statistiche, da u 2017 à u 2019, a dimensione di u mercatu di i consumabili di intervenzione vascular di a China hà gradualmente aumentatu, ma a dimensione di u mercatu calarà da 2020. Questu hè soprattuttu perchè u statu hà urganizatu l'acquistu centralizatu di stent coronary di consumables medicale d'altu valore in quelli anni. , risultatu in una calata di i prezzi di i prudutti., chì à u turnu hà purtatu à una riduzione di a dimensione di u mercatu di 9,1 miliardi di yuan.In u 2021, a dimensione di u mercatu di i consumabili intervenuti vasculari di a Cina ghjunghjerà à 43,2 miliardi di yuan, un aumentu più chjucu cà 2020, chì hè 3,35%.

10

In l'ultimi anni, affettatu da a dumanda downstream, a dimensione di u mercatuconsumabili medichihè aumentatu annu per annu, da 140,4 miliardi di yuan in 2017 à 269 miliardi di yuan in 2021. Hè previstu chì cù l'aumentu di a pupulazione anziana in u futuru, l'incidenza di diverse malatie cròniche crescerà.Climbing annu per annu, u numeru di istituzioni medichi è u numeru di l'uspitalisazioni aumentanu rapidamente.L'immensa basa di i pazienti di diagnosi è trattamentu, in particulare i pazienti hospitalizzati, hà purtatu un grande spaziu di mercatu per u sviluppu di l'industria di i cunsumatori medichi.In u 2022, a dimensione di u mercatu di consumabili medichi ghjunghjerà à 294,2 miliardi di yuan, un aumentu annu di 9,37% da u 2021.

11

 

3. Struttura di l'impresa: U marghjenu di u prufittu grossu di l'imprese di consumabili medichi hè relativamente altu, è a cumpetizione di u mercatu hè relativamente feroce.

 

Cù a crescita naturale di a pupulazione glubale, l'invechjamentu di a pupulazione, è a crescita ecunomica di i paesi in via di sviluppu, u mercatu globale di i dispositi medichi continuerà à cresce à longu andà, cusì a produzzione è a vendita di dispusitivi medichi da e cumpagnie ligate continuerà. à cresce.

 

4. Tendenza di u sviluppu: U prucessu di sustituzione domestica s'accelerà, è i consumabili medichi sò in un periodu d'oru di sviluppu.

 

1. Affettatu da a dumanda di l'industrii downstream, i consumabili medichi anu ushered in rapidu sviluppu

Cù u sviluppu di i servizii medichi è di salute di a Cina, i cunsumatori medichi ghjucanu un rolu sempre più impurtante in i servizii medichi.I cunsumatori medichi ùn solu aiutanu à migliurà a sicurità di l'ispezioni è impediscenu a diffusione di e malatie causate da i dispositi medichi trà i medichi è i pazienti, ma ancu parechji prudutti, cum'è kits chirurgici dispunibuli, consumabili implantabili d'altu valore, etc. L'effettu hà un cruciali. impattu, è a so qualità è a sicurità sò ligati à a salute è a vita di i pazienti.In l'ultimi anni, cù l'anziane di a pupulazione, l'aghjurnamenti di u cunsumu è a migliione di a capacità di pagamentu purtata da a nova riforma medica, u numeru di ospedali è l'aumentu di u staffu medico sò luntanu da mantene a dumanda di u mercatu.A carenza di fornitura hè diventata a contraddizione principale di l'attuali "difficultà à vede un duttore", chì hà incitatu a Cina Cù u sviluppu vigoru di l'industria medica in generale, l'industria di i consumabili medichi hè ushering in un periodu d'oru di sviluppu.

2. A tendenza di a sustituzione domestica hè evidenti

In l'ultimi anni, u mo paese hà spessu prumulgatu pulitiche per incuragisce u sviluppu di i dispositi medichi domestici, è e cumpagnie di i dispositi medichi domestici anu inauguratu un periodu di opportunità d'oru.Cum'è un segmentu impurtante di u mercatu di i dispositi medichi, i cunsumatori medichi d'altu valore anu una gamma completa di categurie dopu anni di rapidu sviluppu.In ogni casu, postu chì a maiò parte di i segmenti di u mercatu domesticu sò sempre duminati da l'impurtazioni per un bellu pezzu, a maiò parte di a parte di u mercatu di consumables medichi d'altu valore hè occupata da i pruduttori stranieri, è solu uni pochi di varietà di prudutti domestici anu una certa pusizione.Per questu scopu, u statu hà publicatu una seria di pulitiche per prumove u sviluppu di l'industria.Per esempiu, sottu à a prumuzione di a pulitica d'acquistu centralizata, l'imprese principali domestiche ùn ponu micca solu ottene una quota di mercatu accelerata, ma ancu occupanu vantaghji di canali è vince a fiducia di i medichi.Hà stabilitu una bona fundazione per più prudutti novi per entra in l'uspidale in u futuru.I cunsumatori domestici anu ancu cuminciatu à usher in a primavera di u sviluppu.

3. A cuncentrazione di l'industria hè stata migliurata più, è l'investimentu in R & D di l'imprese hè statu rinfurzatu

Affettatu da a pulitica naziunale di l'acquistu di massa, u prezzu di i consumabili medichi hè gradualmente diminuitu.Ancu s'ellu hà un vantaghju in i prezzi di i prudutti per l'imprese naziunali principali, hà ancu vantaghji in a capacità di produzzione è a capacità di supply.Tuttavia, questu hà purtatu à e piccule è medie imprese.Hè difficiuli di cumpete cù l'imprese principali, chì hà ancu aumentatu a cuncentrazione di l'industria.Inoltre, per via di a grande caduta di i prezzi di l'offerta vincente di parechji consumabili medichi d'altu valore, hà causatu una certa pressione à cortu termine nantu à u rendiment di l'imprese domestiche.Parechje cumpagnie anu cuntinuatu à aumentà l'investimentu in ricerca è sviluppu per ottene novi punti di crescita di prufittu.

 


Tempu di post: 16-mar-2023