Cosa à sapè nantu à a cannula IV?

nutizie

Cosa à sapè nantu à a cannula IV?

 

Breve vista di stu articulu:

Chì ghjèIV cannula?

Chì sò i diversi tipi di cannula IV?

A cosa serve a cannulazione IV?

Chì hè a dimensione di 4 cannule?

Chì ghjèIV cannula?

Un IV hè un picculu tubu di plastica, inseritu in una vena, generalmente in a manu o in u bracciu.I cannule IV sò custituiti da tubi brevi è flessibili chì i medichi ponenu in una vena.

IV cannula Tipu di penna

A cosa serve a cannulazione IV?

L'usi cumuni di cannule IV include:

trasfusioni di sangue o prelievi

amministrazione di medicazione

furnisce i fluidi

 

Chì sò i diversi tipi di cannula IV?

Cannula IV periferica

A cannula IV più comunmente usata, a cannula IV perifèrica hè generalmente aduprata per a sala d'urgenza è i pazienti chirurgici, o per quelli individui chì sò sottumessi à imaging radiologicu.Ciascuna di sti linee IV hè aduprata finu à quattru ghjorni è micca fora di questu.Hè attaccatu à un cateteru IV è poi appiccicatu à a pelle cù l'usu di cinta adhesiva o una alternativa non allergica.

Cannula di a linea centrale IV

I prufessiunali medichi ponu utilizà una cannula di linea cintrali per una persona chì hà bisognu di trattamenti longu chì necessitanu medicina o fluidi per via intravenosa per un periudu di settimane o mesi.Per esempiu, una persona chì riceve quimioterapia pò esse bisognu di una cannula IV di linea cintrali.

I cannule IV di a linea centrale ponu furnisce rapidamente medicazione è fluidi in u corpu di a persona per via di a vena jugular, a vena femorale o a vena subclavia.

Cannule drenanti

I medichi utilizanu cannule drenanti per drenà i fluidi o altre sustanziali da u corpu di una persona.A volte i medichi ponu ancu aduprà sti cannule durante a liposuzione.

A cannula spessu circonda ciò chì hè cunnisciutu com'è trocar.Un trocaru hè un strumentu affilatu di metallo o plastica chì pò punisce u tissutu è permette a rimuzione o l'inserzione di fluidu da una cavità o un organu di u corpu.

 

Chì hè a dimensione di a cannula IV?

Taglie è flussu

Ci sò parechje dimensioni di cannula intravenosa.E dimensioni più cumuni varianu da 14 à 24 gauge.

U più altu hè u numeru di calibre, u più chjucu hè a cannula.

Cannule di diverse dimensioni movenu u liquidu attraversu elli à ritmi diffirenti, cunnisciuti cum'è flussu.

Una cannula di calibre 14 pò passà circa 270 millilitri (ml) di salina in 1 minutu.Una cannula di calibre 22 pò passà 31 ml in 21 minuti.

A dimensione hè decisa nantu à a basa di a cundizione di u paci, u scopu di a cannula IV è l'urgenza à quale u fluidu deve esse mandatu.

Hè impurtante cunnosce i diversi tipi di cannula è u so usu per u trattamentu efficace è propiu di u paci.Quessi deve esse usatu solu dopu un esame attentu è l'appruvazioni di u duttore.

 

 


Tempu di Postu: Feb-08-2023