A definizione è l'usu di Huber Needle

nutizie

A definizione è l'usu di Huber Needle

Chì ghjèHuber Needle?

L'agulla Huber hè una agulla cava apposta cù una punta bisellata.Hè adupratu per accede à i dispositi portu di accessu venoso implantati.
Hè statu inventatu da un dentista, u duttore Ralph L. Huber.Hà fattu l'agulla cavu è curvatu, facendu più còmode per i so pazienti per suppurtà l'injections.

A maiò parte di i pazienti chì anu cundizioni chì necessitanu un portu d'accessu venoso implantatu, anu da esse prelevatu sangue parechje volte à ghjornu.Dopu à pocu tempu, i so vini colapsanu.Cù l'usu di u portu implantatu è l'agulla Huber, u travagliu pò esse fattu senza avè da passà per a pelle ogni volta.

UHuber NeedleBasa
agulla huber

Diversi tipi di Huber Needle

Agulla dritta Huber
Quandu u portu hè solu bisognu à esse lavatu, l'agulla dritta hè aduprata.Quessi sò ancu usati per qualsiasi applicazione di corta durazione.
Agulla Huber curva
Sò usati per a consegna di cose cum'è, medicazione, fluidi nutrizionale è chimioterapia.L'agulla curvata hè cunvene, perchè pò esse lasciatu in u locu per uni pochi di ghjorni, secondu a pulitica di a facilità è impedisce à u paci d'avè tanti bastoni di agulla.

Beneficii di l'usu di l'aguglie Huber

Agulla Huberpò esse usatu durante una appuntamentu di infuzione per dà quimioterapia, antibiotici, fluidu salinu, o trasfusioni di sangue.Pò esse lasciatu in u locu per uni pochi ore o più di parechji ghjorni se necessariu.Parechje persone prufittà di l'agulla Huber - quessi sò usati in dialisi, aghjustamenti di banda di volta, trasfusioni di sangue è trattamenti di cancro intravenoso.

1. Mantene i pazienti per avè menu agulla.
L'agulla Huber hè sicura è pò esse guardata in u locu per parechji ghjorni.Face a vita assai megliu per u paziente.Impedisce à u paci d'avè tante agulla.
2. Prutege u paci da u dolore è l'infezzione.
L'agulla Huber ottimizza l'accessu à u portu attraversu u septum di u portu implantatu.U fluidu scorri à traversu u reservoir di u portu in u sistema vascular di u paci.Ogni stabilimentu hà pulitiche è prucedure per l'usu di l'agulla Huber, esse familiarizati cun elli è seguità sempre i rigulamenti.

Ci hè una versione migliorata,sicurezza Huber Needle.A nostra sicurezza Huber Needle hè abbastanza populari per l'ingrossu.Hè disattivatu quandu si tira fora.Pò riduce u risicu di ferite da agulla à i travagliadori sanitari è altri.Per piacè cuntattateci per più dettagli.


Tempu di Postu: Nov-29-2022