Cumu aduprà a siringa currettamente

nutizie

Cumu aduprà a siringa currettamente

Prima di l'iniezione, verificate a tenuta di l'aria di siringhe è tubi di lattice, rimpiazzate invechjate guarnizioni di gomma, pistoni è tubi di lattice in u tempu, è rimpiazzà i tubi di vetru chì sò stati purtati per un bellu pezzu per prevene u reflux liquidu.
Prima di l'iniezione, per sguassà l'odore in a siringa, l'agulla pò esse imbuttata ripetutamente versu u sedile posteriore (ùn tirà micca u medicamentu liquidu, chì risultatu in rifiuti) per sguassà l'aria, o l'agulla pò esse inserita in u liquidu. bottiglia di medicina, è ripetutamente spinta finu à chì ùn ci hè micca ariain a siringa.
siringa cù agulla
Quandu l'injecting, aduprate a forza propria per impedisce a medicina liquida da esse spressu à u spinu di u pistone.À u listessu tempu, ùn hè micca troppu veloce per impedisce a medicina liquida da esse injected senza esse succhiata in u tubu di vetru, risultatu in una dosa imprecisa è ferita à l'ughjettu di iniezione.
In u funziunamentu di piggery, se a buttiglia hè posta cù a bocca in giù, utilizate l'agulla di scarico per impedisce chì u tappu di l'buttiglia gocce.Inoltre, ùn pò micca esaurisce l'agulla, ogni certu tempu, u plug à a stampa laterale, lasciate l'aria in, per aumentà a pressione in a buttiglia.
Se un difettu si trova, pudete trattà secondu a situazione attuale, o riparà o rimpiazzà u cumpunente.


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021