Bon annu 2022 à tutti U megliu di ricchezza, salute, prosperità, Saluti da shanghai teamstand corporation medical supply

nutizie

Bon annu 2022 à tutti U megliu di ricchezza, salute, prosperità, Saluti da shanghai teamstand corporation medical supply

SHANGHAI TEAMSTAND CORPORATION,A sede in Shanghai, hè un fornitore prufessiunale di prudutti medichi è soluzioni. "Per a vostra salute", prufondamente arradicatu in i cori di tutti di a nostra squadra, ci focalizemu nantu à l'innuvazione è furnisce soluzioni sanitarie chì migliurà è estende a vita di e persone.

Semu tramindui un fabricatore è un esportatore.Cù più di 10 anni di sperienza in l'assistenza sanitaria,duie fabbriche in Wenzhou è Hangzhou, più di 100cumpagnui pruduttori, chì ci permettenutofurnisce à i nostri clienti a più larga selezzione di prudutti, prezzi constantemente bassi, eccellenti servizii OEM è consegna puntuale per i clienti.

Fiendu à i nostri propri vantaghji, avemu diventatu finu à avà u fornitore numinatu da u Dipartimentu di Salute di u Guvernu australianu (AGDH) è u Dipartimentu di Salute Pública di California (CDPH) è classificatu in i Top 5 Players of Infusion, Injection & paracentesis products in China.

Finu à u 2021, avemu furnitu prudutti à i nostri clienti in più di 120 paesi, cum'è, USA, UE, Mediu Oriente, Sud-est asiaticu, etc. u fatturatu annuale hè più di 300 milioni di USD.

A nostra reattività è impegnu à i bisogni di i nostri clienti hè evidenti in e nostre azzioni ogni ghjornu.Questu hè quellu chì simu è u mutivu perchè i clienti ci sceglienu cum'è u so cumpagnu d'affari di fiducia è integratu.

asdada1 asdada2


Tempu di Postu: 07-Jan-2022