Are covid-19 vaccines worth getting if they’re not 100 percent effective?

nutizie

E vaccini covid-19 valenu a pena d'esse se ùn sò micca 100 per centu efficaci?

Wang Huaqing, capimachja di u prugramma di vaccinazione à u Centru Cinese per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie, hà dettu chì u vaccinu pò esse appruvatu solu se a so efficacità risponde à certi standard.

Ma u modu per fà u vaccinu più efficace hè di mantene a so alta percentuale di copertura è di cunsulidallu.

In tali circustanze, a malattia pò esse efficacemente cuntrullata.

132

«A vaccinazione hè un modu assai megliu per prevene una malatia, per piantà a so diffusione, o per riduce a so intensità epidemica.

Avà avemu u vaccinu COVID-19.

Avemu principiatu a inoculazione in e zone chjave è e populazioni chjave, cù u scopu di stabilisce barriere immunitarie trà a pupulazione per via di inoculazione ordinata, in modu da riduce l'intensità di trasmissione di u virus, è infine uttene u scopu di fermà l'epidemia è fermà a trasmissione.

Se tutti pensanu avà chì u vaccinu ùn hè micca centu per centu, ùn aghju micca una vaccinazione, ùn pò micca custruisce a nostra barriera immune, ancu ùn pò micca custruisce l'immunità, una volta chì ci hè a fonte di l'infezione, perchè u vastu a maiurità ùn anu micca immunità, a malattia accade in pupularità, hè ancu prubabile di esse diffusa.

In fattu, l'epidemica è a diffusione di l'emergenza di misure per cuntrullallu, u costu hè assai grande.

Ma cù a vaccinazione, a demu prestu, a ghjente hè immunizata, è più a demu, più a barriera immunitaria hè custruita, è ancu s'ellu ci hè sparghjera di focolai di u virus, ùn diventa micca una pandemia, è ferma a diffusione di a malatia quantu vuleriamu. "Wang Huaqing hà dettu.

Wang hà dettu, per esempiu, cum'è u morbillo, a pertussis hè forte duie malatie infettive, ma per via di a vaccinazione, da una copertura assai alta, è da cunsulidà una copertura cusì alta, hà fattu chì ste duie malatie sianu bè cuntrullate, l'incidenza di morbillo di menu di 1000 ultimi annu, hà righjuntu u livellu più bassu di a storia, a pertussis hè cascata à un livellu bassu, Tuttu què hè duvutu à u fattu chì per via di a vaccinazione, cù una alta cupertura, a barriera immune in a pupulazione hè assicurata.

Ricertamenti, u Ministeriu di a Salute di u Cile hà publicatu un studiu di u mondu reale di l'effettu protettivu di u vaccinu Sinovac Coronavirus, chì hà mostratu una percentuale di prutezzione preventiva di 67% è una percentuale di mortalità di 80%.


Tempu di posta: Maghju-24-2021