I vaccini covid-19 valenu a pena s'ellu ùn sò micca 100 per centu efficaci?

nutizie

I vaccini covid-19 valenu a pena s'ellu ùn sò micca 100 per centu efficaci?

Wang Huaqing, capu espertu di u prugramma di immunizazione in u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie, hà dettu chì a vacuna pò esse appruvata solu se a so efficacità risponde à certi standard.

Ma a manera di fà a vacuna più efficace hè di mantene a so alta rata di cobertura è cunsulidà.

In tali circustanze, a malatia pò esse cuntrullata efficacemente.

132

"A vaccinazione hè un modu assai megliu per prevene una malatia, per piantà a so diffusione, o per riduce a so intensità epidemica.

Avà avemu a vacuna COVID-19.

Avemu principiatu l'inoculazione in i zoni chjave è e populazioni chjave, cù u scopu di stabilisce barriere immune trà a pupulazione per via di l'inoculazione ordinata, in modu di riduce l'intensità di trasmissione di u virus, è infine ghjunghje u scopu di piantà l'epidemie è piantà a trasmissione.

Sè tutti pensanu avà di a vacuna ùn hè micca centu per centu, ùn aghju micca una vaccinazione, ùn pò micca custruisce a nostra barrera immune, ùn pò ancu custruisce l'immunità, una volta chì ci hè a fonte di infizzione, perchè u vastu. a maiuranza ùn anu micca immunità, a malatia si trova in pupularità, hè ancu prubabile di sparghje.

In fatti, l'epidemie è a diffusione di l'emergenza di misure per cuntrullà, u costu hè assai grande.

Ma cù u vaccinu, l'avemu prima, a ghjente hè immunizzata, è più l'avemu datu, più a barriera immune hè custruita, è ancu s'ellu ci hè spargugliatu focu di virus, ùn diventa micca una pandemia, è hè. ferma a diffusione di a malatia quantu vuleriamu ", hà dettu Wang Huaqing.

Mr Wang hà dettu, per esempiu, cum'è sarampellu, pertussis hè forte dui malatii nfizziosi, ma à traversu vaccination, da cupertura assai altu, è cunsulidà tali cupertura altu, hà fattu sti dui malatie hè bè cuntrullata, l 'incidenza di sarampellu di menu di 1000 ultimu annu, righjuntu u livellu più bassu in a storia, pertussis hè cascatu à un livellu bassu, Tuttu chistu hè duvuta à u fattu chì à traversu a vaccinazione, cù alta cobertura, a barriera immune in a pupulazione hè assicurata.

Ricertamenti, u Ministeru di a Salute di u Cile hà publicatu un studiu di u mondu reale di l'effettu protettivu di a vacuna Sinovac Coronavirus, chì hà dimustratu una rata di prutezzione preventiva di 67% è una rata di mortalità di 80%.


Tempu di Post: 24-May-2021