Vale a pena fà i vaccini contr'à a covid-19 s'elli ùn sò micca efficaci à 100%?

nutizie

Vale a pena fà i vaccini contr'à a covid-19 s'elli ùn sò micca efficaci à 100%?

Wang Huaqing, espertu principale di u prugramma di vaccinazione à u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie, hà dettu chì u vaccinu pò esse appruvatu solu s'è a so efficacia risponde à certi standard.

Ma u modu per rende u vaccinu più efficace hè di mantene u so altu tassu di cupertura è di cunsulidallu.

In tali circustanze, a malatia pò esse cuntrullata efficacemente.

132

"A vaccinazione hè un modu assai megliu per prevene una malatia, per fermà a so diffusione o per riduce a so intensità epidemica."

Avà avemu u vaccinu COVID-19.

Avemu cuminciatu l'inoculazione in e zone chjave è in e pupulazioni chjave, cù l'obiettivu di stabilisce barriere immune trà a pupulazione per mezu di l'inoculazione ordinata, in modu da riduce l'intensità di trasmissione di u virus, è infine ottene l'obiettivu di fermà l'epidemia è di fermà a trasmissione.

Sè tutti pensanu avà chì u vaccinu ùn hè micca à centu per centu, ùn mi vaccinu micca, ùn pò micca custruisce a nostra barriera immune, ùn pò ancu custruisce l'immunità, una volta chì ci hè a fonte d'infezzione, perchè a grande maggioranza ùn hà micca immunità, a malatia si manifesta in pupularità, hè ancu prubabile di sparghjesi.

In fatti, l'epidemia è a diffusione di l'emergenza di misure per cuntrullalla, u costu hè assai grande.

Ma cù u vaccinu, u demu prestu, a ghjente hè immunizzata, è più u demu, più si custruisce una barriera immune, è ancu s'ellu ci sò focolai spargugliati di u virus, ùn diventa micca una pandemia, è ferma a diffusione di a malatia quant'è vulemu ", hà dettu Wang Huaqing.

U sgiò Wang hà dettu, per esempiu, cum'è u sarampellu, a pertosse hè una malatia infettiva forte, ma per via di a vaccinazione, per via di una cupertura assai alta, è di cunsulidà una tale cupertura alta, ste duie malatie sò ben cuntrullate, l'incidenza di u sarampellu, menu di 1000 l'annu scorsu, hà righjuntu u livellu u più bassu di a storia, a pertosse hè cascata à un livellu bassu. Tuttu què hè duvutu à u fattu chì per via di a vaccinazione, cù una cupertura alta, a barriera immune in a pupulazione hè assicurata.

Recentemente, u Ministeru di a Salute di u Chile hà publicatu un studiu di u mondu reale nantu à l'effettu protettivu di u vaccinu Sinovac contr'à u Coronavirus, chì hà mostratu un tassu di prutezzione preventiva di u 67% è un tassu di mortalità di l'80%.


Data di publicazione: 24 di maghju 2021