A Scambiatore di Calore è Umidità (HME)hè un modu per furnisce umidificazione à i pazienti adulti cù tracheostomia. Mantene e vie aeree umide hè impurtante perchè aiuta à fluidificà e secrezioni in modu chì possinu esse tossite. Altri metudi per furnisce umidità à e vie aeree devenu esse aduprati quandu l'HME ùn hè micca in piazza.
Cumponenti diFiltri HEM
I cumpunenti di i filtri HME sò attentamente cuncepiti per assicurà prestazioni ottimali. Tipicamente, sti filtri sò custituiti da un alloggiamentu, un mezu igroscopicu è un stratu di filtru battericu/virale. L'alloggiamentu hè cuncipitu per fissà in modu sicuru u filtru in u corpu di u paziente.circuitu respiratoriuI mezi igroscopichi sò tipicamente fatti di materiali idrofobichi chì catturanu è ritenenu efficacemente l'umidità espirata. À u listessu tempu, u stratu filtrante battericu/virale agisce cum'è una barriera, impedendu u passaghju di microrganismi è particelle dannose.
Caratteristiche tecniche di i filtri HME:
U filtru HME hè adupratu nantu à i circuiti respiratori di i pazienti per evità ogni contaminazione incrociata.
Adattu per i pazienti cun respirazione spontanea cù un tubu di tracheostomia.
Zona di filtrazione efficace: 27,3 cm³
Porta Luer per un campionamentu di gas faciule cù un tappu attaccatu per eliminà u risicu di malpiazzamentu.
A forma ergonomica tonda senza bordi taglienti riduce i marchi di pressione.
U disignu compactu riduce u pesu di u circuitu.
A bassa resistenza à u flussu riduce u travagliu respiratoriu
Generalmente cuntene un stratu di schiuma o carta incrustatu cù un sale idroscopicu cum'è u cloruru di calciu
I filtri batterici è virali idealmente anu una efficienza di filtrazione di >99,9%.
HME cù efficienza di umidificazione >30mg.H2O/L
Si cunnetta à un connettore standard di 15 mm nantu à un tubu endotracheale
Meccanismu di riscaldamentu è umidificazione
Cuntene un stratu di schiuma o carta incrustatu cù un sale igroscopicu cum'è u cloruru di calciu
U gasu espiratu si raffredda mentre attraversa a membrana, risultendu in a cundensazione è a liberazione di l'entalpia di massa di vaporizazione à u stratu HME.
À l'inspirazione, u calore assorbitu evapora u condensatu è riscalda u gasu, u sale igroscopicu libera molecule d'acqua quandu a pressione di vapore hè bassa.
U riscaldamentu è l'umidificazione sò dunque regulati da u cuntenutu d'umidità di u gasu espiratu è da a temperatura interna di u paziente.
Hè ancu presente un stratu filtrante, sia un stratu idrofobicu caricatu elettrostaticamente sia un stratu pieghettatu, quest'ultimu aiuta à restituisce l'umidità à u gasu mentre a cundensazione è l'evaporazione si verificanu trà e pieghe.
Meccanismu di filtrazione
A filtrazione hè ottenuta per e particelle più grande (> 0,3 µm) per impattu inerziale è intercettazione.
E particelle più chjuche (<0,3 µm) sò catturate da a diffusione browniana
Applicazione di i filtri HME
Sò largamente usati in l'uspidali, e cliniche è l'ambiente di cura domiciliare. Quessi filtri sò spessu integrati in i circuiti di ventilazione, i sistemi di respirazione per anestesia è i tubi di tracheostomia. A so versatilità è a so cumpatibilità cù una varietà di apparecchi respiratori li rendenu una parte essenziale di a cura respiratoria.
In qualità di principale fornitore è produttore dicunsumabili medichi, Shanghai Teamstand Corporation s'impegna à furnisce filtri HME di alta qualità chì rispondenu à i requisiti rigorosi di i prufessiunali sanitari. I so prudutti sò cuncipiti cù una attenzione particulare à u cunfortu di i pazienti, l'efficacia clinica è u cuntrollu di l'infezioni, ciò chì li rende a scelta di fiducia per e strutture sanitarie in u mondu sanu.
Offremu una scelta larga è cumpleta di HMEF cù una varietà di efficienze, dimensioni è forme per assicurà a massima scelta di i clienti, rispondendu à tutti i requisiti clinichi.
Data di publicazione: 22 d'aprile di u 2024