passi dettagliati nantu à cumu aduprà microsfere embolitiche

nutizie

passi dettagliati nantu à cumu aduprà microsfere embolitiche

E Microsfere Emboliche sò microsfere d'idrogel comprimibili cù una forma regulare, una superficia liscia è una dimensione calibrata, chì sò furmate per via di una mudificazione chimica nantu à i materiali d'alcol polivinilicu (PVA). E Microsfere Emboliche sò custituite da un macromeru derivatu da l'alcol polivinilicu (PVA), è sò idrofile, micca riassorbibili, è sò dispunibili in una gamma di dimensioni. A suluzione di cunservazione hè una suluzione di cloruru di sodiu à 0,9%. U cuntenutu d'acqua di a microsfera cumpletamente polimerizzata hè 91% ~ 94%. E microsfere ponu tollerà una cumpressione di 30%.

E microsfere emboliche sò destinate à esse aduprate per l'embolizazione di malformazioni arteriovenose (AVM) è tumori ipervasculari, cumpresi i fibromi uterini. Bluccendu l'approvvigionamentu di sangue à a zona bersagliu, u tumore o a malformazione hè privata di nutrienti è si riduce di dimensione.

In questu articulu, vi mustraremu i passi dettagliati nantu à cumu aduprà e Microsfere Emboliche.

Preparazione di e merchenzie

Hè necessariu preparà 1 siringa di 20 ml, 2 siringhe di 10 ml, 3 siringhe di 1 ml o 2 ml, forbici chirurgiche à trè vie, tazza sterile, farmaci chemioterapici, microsfere embolitiche, mezzi di cuntrastu è acqua per iniezione.

preparazione

Passu 1: Cunfigurà i farmaci di chemioterapia

Aduprate forbici chirurgiche per stappà a buttiglia di medicina chemioterapeutica è versate a medicina chemioterapeutica in una tazza sterile.
U tipu è a dosa di i medicinali chemioterapichi dipendenu da i bisogni clinichi.

1 化疗药倒入无菌杯

Aduprate acqua per iniezione per dissolve i medicinali di chemioterapia, è a cuncentrazione raccomandata hè più di 20 mg / ml.

2 溶解化疗药物

ADopu chì a droga chemioterapeutica hè stata cumpletamente dissolta, a suluzione di droga chemioterapeutica hè stata estratta cù una siringa di 10 ml.

3 抽取化疗药物

 

Passu 2: Estrazione di microsfere embolitiche chì portanu farmaci

E microsfere embolizzate sò state cumpletamente scuzzulate, inserite in un ago di siringa per equilibrà a pressione in a buttiglia,è estrae a suluzione è e microsfere da a buttiglia di cillin cù una siringa di 20 ml.

Lasciate ripusà a siringa per 2-3 minuti, è dopu chì e microsfere si sò sedimentate, u surnatante hè spintu fora di a suluzione.

4 抽取微球

Passu 3: Caricà i medicinali chemioterapichi in microsfere embolitiche

Aduprate u rubinettu di chjusura à 3 vie per cunnette a siringa cù a microsfera embolitica è a siringa cù u medicamentu chemioterapicu, fate attenzione à a cunnessione ferma è à a direzzione di u flussu.
Spinghje a siringa di a droga chemioterapia cù una manu, è tirà a siringa chì cuntene microsfere embolitiche cù l'altra manu. Infine, a droga chemioterapia è e microsfere sò mischiate in una siringa di 20 ml, scuzzulate bè a siringa, è lasciate per 30 minuti, scuzzulate ogni 5 minuti durante u periodu.

5 微球加载药物

Passu 4: Aghjunghje un mediu di cuntrastu

Dopu chì e microsfere sò state caricate cù farmaci chemioterapeutici per 30 minuti, u vulume di a suluzione hè statu calculatu.
Aghjunghje 1-1,2 volte u vulume di l'agente di cuntrastu attraversu u rubinettu à trè vie, scuzzulate bè è lasciate riposà per 5 minuti.

6 加入造影剂

 

Passu 5: E microsfere sò aduprate in u prucessu TACE

À traversu u rubinettu di tappu à trè vie, injectate circa 1 ml di microsfere in a siringa da 1 ml.

7

E microsfere sò state iniettate in u microcatetere per iniezione pulsata.

8-2

Attenzione di e guide:

Per piacè assicuratevi un funziunamentu asetticu.
Cunfirmate chì i medicinali chemioterapichi sò cumpletamente dissolti prima di caricà i medicinali.
A cuncentrazione di i medicinali di chemioterapia affetterà l'effettu di carica di a droga, più alta hè a cuncentrazione, più rapida hè a velocità di adsorbimentu, a cuncentrazione di carica di droga raccomandata ùn hè micca menu di 20 mg / ml.
Solu acqua sterile per iniezione o iniezione di glucosiu à 5% deve esse aduprata per dissolve i medicinali di chemioterapia.
A velocità di dissoluzione di a doxorubicina in acqua sterile per iniezione era ligeramente più rapida chè l'iniezione di glucosiu à 5%.
L'iniezione di glucosiu à 5% dissolve a pirarubicina ligeramente più velocemente chè l'acqua sterile per iniezione.
L'usu di ioformol 350 cum'è mediu di cuntrastu era più favurevule à a suspensione di microsfere.
Quandu hè iniettatu in u tumore per mezu di un microcatetere, si usa l'iniezione di impulsi, chì hè più propizia à a sospensione di microsfere.

 


Data di publicazione: 28 di ferraghju 2024