Cumu utilizà un tubu di campionamentu di virus COVID-19 dispunibile

nutizie

Cumu utilizà un tubu di campionamentu di virus COVID-19 dispunibile

1. U tubu di campionu di virus dispunibile hè cumpostu di tampone è / o suluzione di preservazione, tubu di preservazione, fosfatatu di butile, sali di guanidine d'alta cuncentrazione, Tween-80, TritonX-100, BSA, etc. Hè micca sterile è adattatu per a cullizzioni di campioni, trasportu è almacenamentu

Ci sò principalmente i seguenti parti:

2. Sample swabs per bastone di plastica sterile dispunibile / capi di fibra artificiale

2. Tubu di campionu sterile chì cuntene una suluzione di mantenimentu di virus 3ml (gentamicin è amphotericin B sò stati scelti per inibisce megliu i fungi in i campioni. Evitate a sensibilizazione umana causata da a penicillina in suluzioni tradiziunali di campionamentu).

Inoltre, ci sò depressori di lingua, sacchetti di biosicurezza è altre parti supplementari.

[Campiu di applicazione]

1. Hè adupratu per u monitoraghju è u campionamentu di i patogeni infizziosi da i dipartimenti di cuntrollu di e malatie è i dipartimenti clinichi.

Applicabile à u virus di l'influenza (influenza cumuni, influenza aviaria altamente patogena, virus influenza A H1N1, etc.), virus mani, pede è bocca è altri tipi di campioni di virus.Hè ancu utilizatu per u campionamentu di mycoplasma, chlamydia, ureaplasma, etc.

2. Adupratu per u trasportu di tamponi nasofaringeali o campioni di tissuti di siti specifichi da u situ di campionamentu à u laboratoriu di teste per l'estrazione è a rilevazione di PCR.

3. Adupratu per priservà campioni di swab nasofaringeali o campioni di tissuti di siti specifichi per a cultura cellulare necessaria.

U tubu di campionamentu di virus dispunibile hè adattatu per a raccolta di campioni, u trasportu è u almacenamentu.

[Rendimentu di u produttu]

1. Apparizione: U capu di swab deve esse dolce senza cascà, è u bastone di swab deve esse pulita è liscia senza burrs, spots neri è altri corpi straneri;A suluzione di preservazione deve esse trasparente è chjara, senza precipitazione è materia stranera;U tubu di almacenamentu deve esse pulitu è ​​lisu, senza burrs, spots neri è altre materie straniere.

2. Sigillatura: U tubu di almacenamentu deve esse ben sigillatu senza fuga.

3. Quantità: A quantità di liquidu di almacenamiento ùn deve esse più bassu di a quantità marcata.

4. PH: À 25℃±1℃, u PH di a suluzione di preservazione A deve esse 4,2-6,5, è quella di a suluzione di preservazione B deve esse 7,0-8,0.

5. Stabilità: U periodu di almacenamiento di u reattivu liquidu hè di 2 anni, è i risultati di a prova trè mesi dopu a scadenza duveranu risponde à i requisiti di ogni prughjettu.

[Usu]

Verificate se u pacchettu hè in bona cundizione.Eliminate u tampone di campionamentu è u tubu di preservazione.Unscrew a tapa di u tubu di preservazione è mette da parte.Aprite u saccu di tampone è campionà a testa di tampone in u situ di cullizzioni specificatu.Pone u tampone cumpletu verticalmente in un tubu di almacenamentu apertu è rompe u longu di l'apertura induve hè rottu, lascendu a testa di tampone in u tubu di almacenamento è scartà u bastone di tampone in un contenitore di rifiuti medichi.Chiudere è strincà a tapa di u tubu di preservazione, è scuzzulate u tubu di preservazione su è giù finu à chì a suluzione di preservazione hè completamente immersa in a testa di tampone.Registrate l'infurmazioni di sampler in l'area di scrittura di u tubu di mantene.Campione cumpletu.
 

[Precauzioni]

1. Ùn cuntattate micca direttamente a persona per esse cullata cù a suluzione di preservazione.

2. Ùn immergete u swab cun suluzione di preservazione prima di campionamentu.

3. Stu pruduttu hè un pruduttu dispunibile è hè solu utilizatu per a cullizzioni, u trasportu è u almacenamentu di specimens clinichi.Ùn deve esse usatu oltre u scopu previstu.

4. U pruduttu ùn deve esse usatu dopu a scadenza o se u pacchettu hè dannatu.

5. Specimens deve esse recullati da i prufessiunali in cunfurmità stretta cù a prucedura di campionamentu;I campioni devenu esse pruvati in un laboratoriu chì risponde à u livellu di sicurità.

6. L'esemplari deve esse trasportatu à u laboratoriu currispundente in 2 ghjorni di travagliu dopu a cullizzioni, è a temperatura di almacenamento deve esse 2-8 ℃;Se i campioni ùn ponu esse mandati à u laboratoriu in 48 ore, devenu esse guardati à -70 ℃ o sottu, è assicuratevi chì i campioni raccolti sò mandati à u laboratoriu currispundente in 1 settimana.A congelazione ripetuta è u scongelu deve esse evitata.

Sè vo site dispostu à utilizà l'agente di tubu di campionamentu di virus dispunibile, pudete lascià un missaghju sottu, vi cuntattatemu per a prima volta.Shanghai Teamstand Co., LTD www.teamstandmedical.com

nutizie 1.19 (2)

nutizie 1.19 (1)


Tempu di post: 19-Jan-2022