Istruzzioni dettagliate nantu à u portu implantabile

nutizie

Istruzzioni dettagliate nantu à u portu implantabile

[Applicazione] U dispusitivu vasculareportu implantabilehè adattatu per a chemioterapia guidata per una varietà di tumori maligni, a chemioterapia profilattica dopu a resezione tumorale è altre lesioni chì necessitanu amministrazione lucale à longu andà.

Kit di portu impiantabile

[Specificazione]

Modellu Modellu Modellu
I-6.6Fr×30cm II-6,6Fr × 35 cm III- 12,6Fr × 30cm

【Prestazioni】 L'elastomeru autosigillante di u supportu di l'iniezione permette aghi 22GA di portu implantabile per 2000 punture. U pruduttu hè fattu interamente di polimeri medichi è hè senza metalli. U catetere hè rilevabile à i raggi X. Sterilizatu da ossidu di etilene, usu unicu. Design anti-reflussu.

【Struttura】 Stu dispusitivu hè custituitu da un sedile d'iniezione (cumprese parti elastiche autosigillanti, parti di restrizione di puntura, clip di bloccaggio) è un catetere, è u pruduttu di Tipu II hè dotatu di un booster di clip di bloccaggio. U catetere è a membrana elastica autosigillante di u dispusitivu di somministrazione di farmaci impiantabile sò fatti di gomma di silicone medica, è l'altri cumpunenti sò fatti di polisulfone medica. U diagrama seguente introduce a struttura principale è i nomi di i cumpunenti di u pruduttu, cunsiderendu u tipu I cum'è esempiu.

struttura di u portu implantabile

 

【Contraindicazioni】

1) Inattitudine psicologica o fisica per a chirurgia in cundizioni generali

2) Disturbi gravi di sanguinamentu è di coagulazione.

3) Conte di globuli bianchi menu di 3 × 109 / L

4) Allergicu à i mezi di cuntrastu

5) Cumbinatu cù una malatia pulmonare ostruttiva cronica severa.

 

6) Pazienti cun allergia cunnisciuta o suspettata à i materiali in l'imballu di u dispusitivu.

7) Presenza o suspettu d'infezzione, batteriemia o sepsis ligata à u dispusitivu.

8) Radioterapia à u situ di l'inserzione prevista.

9) Imaging o iniezione di droghe embolitiche.

 

【Data di fabricazione】 Vede l'etichetta di u pruduttu

 

【Data di scadenza】 Vede l'etichetta di u pruduttu

 

【Metudu d'applicazione】

  1. Preparate u dispusitivu di portu implantabile è verificate se a data di scadenza hè superata; cacciate l'imballu internu è verificate se l'imballu hè dannighjatu.
  2. Duvete aduprà tecniche asettiche per apre l'imballu internu è caccià u pruduttu per preparallu à l'usu.
  3. L'usu di i dispositivi di portu implantabili hè discrittu separatamente per ogni mudellu cum'è quì sottu.

 

Tipu II

  1. Lavaggio, ventilazione, prova di perdite

Aduprate una siringa (agulla per u dispusitivu di portu implantabile) per perforà u dispusitivu di portu implantabile è iniettà 5 mL-10 mL di soluzione salina fisiologica per sciacquà u sedile di iniezione è u lume di u catetere è escluderlu. Se ùn si trova micca liquidu o hè lentu, girate l'estremità di somministrazione di u medicamentu di u catetere (estremità distale) à manu per apre u portu di somministrazione di u medicamentu; poi piegate l'estremità di somministrazione di u medicamentu di u catetere, cuntinuate à spinghje a soluzione salina (pressione micca più di 200 kPa), osservate s'ellu ci hè una perdita da u sedile di iniezione è da a cunnessione di u catetere, dopu tuttu hè nurmale. Dopu chì tuttu hè nurmale, u catetere pò esse adupratu.

  1. Cannulazione è ligatura

Sicondu l'indagine intraoperatoria, inserite u catetere (estremità di somministrazione di u medicamentu) in u vasu di furnimentu di sangue currispundente secondu a situazione di u tumore, è aduprate suture micca assorbibili per ligà currettamente u catetere à u vasu. U catetere deve esse ligatu currettamente (dui o più passaggi) è fissatu.

  1. chimioterapia è sigillatura

U medicamentu chemioterapicu intraoperatoriu pò esse iniettatu una volta secondu u pianu di trattamentu; hè cunsigliatu di sciacquà u locu di l'iniezione è u lume di u catetere cù 6-8 mL di soluzione salina fisiologica, seguitatu da 3 mL ~ 5 mL. U catetere hè poi sigillatu cù 3 mL à 5 mL di soluzione salina di eparina à 100U/mL à 200U/mL.

  1. Fissazione di u sedile d'iniezione

Una cavità cistica sottutanea hè creata in un locu di supportu, chì hè da 0,5 cm à 1 cm da a superficia di a pelle, è u sedile di iniezione hè piazzatu in a cavità è fissatu, è a pelle hè suturata dopu una stretta emostasi. Se u catetere hè troppu longu, pò esse arrotolato in un cerchju à l'estremità prossimale è fissatu currettamente.

 

Tipu II

1. Lavaggio è ventilazione

Aduprate una siringa (agulla per u dispusitivu di portu implantabile) per injectà a soluzione salina in u sedile di iniezione è in u catetere rispettivamente per lavà è caccià l'aria in u lume, è osservate se u fluidu di conduzione hè lisciu.

2. Cannulazione è ligatura

Sicondu l'indagine intraoperatoria, inserite u catetere (estremità di somministrazione di u medicamentu) in u vasu di furnimentu di sangue currispundente secondu a situazione di u tumore, è ligate currettamente u catetere cù u vasu cù suture micca assorbibili. U catetere deve esse ligatu currettamente (dui o più passaggi) è fissatu.

3. Cunnessione

Determinate a lunghezza necessaria di u catetere secondu a cundizione di u paziente, tagliate l'eccessu da l'estremità prossimale di u catetere (estremità senza dosaggio) è inserite u catetere in u tubu di cunnessione di u sedile di iniezione aduprendu

Aduprate u booster di a clip di bloccaggio per spinghje fermamente a clip di bloccaggio in cuntattu strettu cù u supportu di l'iniezione. Dopu, tirate delicatamente u catetere versu l'esternu per verificà ch'ellu sia sicuru. Questu hè fattu cum'è mostratu in

Figura quì sottu.

figura

 

4. Prova di tenuta

4. Dopu chì a cunnessione hè cumpletata, piegate è chjude u catetere in u fondu di a clip di bloccu è cuntinuate à injectà a soluzione salina in u sedile di iniezione cù una siringa (agulla per u dispusitivu impiantabile di somministrazione di farmaci) (pressione superiore à 200 kPa). (pressione micca superiore à 200 kPa), osservate s'ellu ci hè una perdita da u bloccu di iniezione è u catetere.

cunnessione, è aduprate solu dopu chì tuttu hè nurmale.

5. Chimioterapia, sigillatura di u tubu

U medicamentu di chemioterapia intraoperatoria pò esse iniettatu una volta secondu u pianu di trattamentu; hè cunsigliatu di lavà a basa di l'iniezione è u lume di u catetere cù 6 ~ 8 mL di soluzione salina fisiologica di novu, è dopu aduprà 3 mL ~ 5 mL di soluzione salina fisiologica.

U catetere hè tandu sigillatu cù 3 mL à 5 mL di soluzione salina di eparina à 100 U/mL à 200 U/mL.

6. Fissazione di u sedile d'iniezione

Una cavità cistica sottutanea hè stata creata in un locu di supportu, da 0,5 cm à 1 cm da a superficia di a pelle, è u sedile di iniezione hè statu piazzatu in a cavità è fissatu, è a pelle hè stata suturata dopu una stretta emostasi.

 

Tipu III

Una siringa (agulla speciale per u dispusitivu di portu implantabile) hè stata aduprata per injectà 10 mL ~ 20 mL di soluzione salina nurmale in u dispusitivu di somministrazione di farmaci implantabile per lavà u sedile di iniezione è a cavità di u catetere, è caccià l'aria in a cavità, è osservà se u fluidu era discretu.

2. Cannulazione è ligatura

Sicondu l'esplorazione intraoperatoria, inserite u catetere longu a parete addominale, è a parte aperta di l'estremità di somministrazione di u medicamentu di u catetere deve entre in a cavità addominale è esse u più vicinu pussibule à u bersagliu di u tumore. Sceglite 2-3 punti per ligà è fissà u catetere.

3. chimioterapia, sigillatura di u tubu

A droga chemioterapia intraoperatoria pò esse iniettata una volta secondu u pianu di trattamentu, è dopu u tubu hè sigillatu cù 3 mL ~ 5 mL di soluzione salina di eparina 100U / mL ~ 200U / mL.

4. Fissazione di u sedile d'iniezione

Una cavità cistica sottutanea hè stata creata in un locu di supportu, da 0,5 cm à 1 cm da a superficia di a pelle, è u sedile di iniezione hè statu piazzatu in a cavità è fissatu, è a pelle hè stata suturata dopu una stretta emostasi.

Infusione è cura di i medicinali

A.Funzionamentu strettamente asetticu, selezzione curretta di a pusizione di u sedile di iniezione prima di l'iniezione è disinfezione stretta di u situ di iniezione.B. Quandu si inietta, aduprate un agulla per u dispusitivu di portu implantabile, una siringa di 10 mL o più, cù l'indice di a manu manca chì tocca u situ di puntura è u pulgaru chì tende a pelle mentre si fissa u sedile di iniezione, cù a manu diritta chì tene a siringa verticalmente in l'agulla, evitendu di scuzzulà o di girà, è iniettandu lentamente a soluzione salina 5 mL ~ 10 mL quandu ci hè una sensazione di caduta è a punta di l'agulla tocca successivamente u fondu di u sedile di iniezione, è verificate se u sistema di somministrazione di u medicamentu hè lisciu (s'ellu ùn hè micca lisciu, duvete prima verificà se l'agulla hè bluccata). Osservate se ci hè una elevazione di a pelle circundante quandu si spinge.

C. Spinghje u medicamentu chemioterapicu pianu pianu dopu avè cunfirmatu chì ùn ci hè micca errore. Durante u prucessu di spinghje, fate attenzione à osservà se a pelle circundante hè elevata o pallida, è s'ellu ci hè dolore lucale. Dopu chì u medicamentu hè statu spintu, deve esse tenutu per 15s ~ 30s.

D. Dopu ogni iniezione, hè cunsigliatu di lavà a sede di l'iniezione è u lume di u catetere cù 6 ~ 8 mL di soluzione salina fisiologica, è dopu sigillà u catetere cù 3 mL ~ 5 mL di 100U / mL ~ 200U / mL di soluzione salina di eparina, è quandu l'ultimi 0,5 mL di soluzione salina di eparina sò iniettati, a droga deve esse spinta mentre si ritira, in modu chì u sistema d'introduzione di a droga sia pienu di soluzione salina di eparina per impedisce a cristallizazione di a droga è a coagulazione di u sangue in u catetere. U catetere deve esse lavatu cù soluzione salina di eparina una volta ogni 2 settimane durante l'intervallu di chemioterapia.

E. Dopu l'iniezione, disinfettate l'ochju di l'agulla cù un disinfettante medicale, coprite cù una medicazione sterile è fate attenzione à mantene a zona lucale pulita è asciutta per prevene l'infezzione in u situ di puntura.

F. Fate attenzione à a reazione di u paziente dopu a somministrazione di a droga è osservate attentamente durante l'iniezione di a droga.

 

【Attenzione, avvertimentu è cuntenutu suggestivu】

  1. Stu pruduttu hè sterilizatu cù ossidu d'etilene è hè validu per trè anni.
  2. Leghjite u manuale d'istruzzioni prima di l'usu per assicurà a sicurezza di l'usu.
  3. L'usu di stu pruduttu deve rispettà i requisiti di i codici di pratica è di i regulamenti pertinenti di u settore medicu, è l'inserzione, l'operazione è a rimozione di sti dispositivi devenu esse limitati à i medici certificati. L'inserzione, l'operazione è a rimozione di sti dispositivi sò limitati à i medici certificati, è a cura post-tubu deve esse effettuata da persunale medicu qualificatu.
  4. Tutta a prucedura deve esse realizata in cundizioni asettiche.
  5. Verificate a data di scadenza di u pruduttu è l'imballu internu per danni prima di a prucedura.
  6. Dopu l'usu, u pruduttu pò causà periculi biologichi. Per piacè, seguitate a pratica medica accettata è tutte e lege è regulamenti pertinenti per a manipulazione è u trattamentu.
  7. Ùn aduprate micca una forza eccessiva durante l'intubazione è inserite l'arteria currettamente è rapidamente per evità u vasospasmu. Se l'intubazione hè difficiule, aduprate e dite per girà u catetere da un latu à l'altru mentre inserite u tubu.
  8. A lunghezza di u catetere piazzatu in u corpu deve esse adatta, troppu longu hè faciule di arriccià si in un angulu, risultendu in una mala ventilazione, troppu cortu hè quandu l'attività viulente di u paziente anu a pussibilità di spustassi da u vasu. Se u catetere hè troppu cortu, pò spustassi da u vasu quandu u paziente si move vigorosamente.
  9. U catetere deve esse inseritu in u vasu cù più di duie ligature è una stretta adatta per assicurà una iniezione liscia di u medicamentu è per impedisce chì u catetere scivoli via.
  10. Sè u dispusitivu di portu implantabile hè di tipu II, a cunnessione trà u catetere è u sedile di iniezione deve esse ferma. Sè l'iniezione intraoperatoria di droga ùn hè micca necessaria, l'iniezione di prova di soluzione salina nurmale deve esse aduprata per cunferma prima di suturà a pelle.
  11. Quandu si separa a zona sottutanea, una emostasi stretta deve esse realizata per evità a furmazione di ematomi lucali, accumulazione di fluidi o infezioni secundarie dopu a chirurgia; a sutura vesiculare deve evità u sedile di l'iniezione.
  12. L'adesivi medichi α-cianoacrilati ponu dannighjà u materiale di a basa di l'iniezione; ùn aduprate micca adesivi medichi α-cianoacrilati quandu trattate l'incisione chirurgica intornu à a basa di l'iniezione. Ùn aduprate micca adesivi medichi α-cianoacrilati quandu si tratta d'incisioni chirurgiche intornu à a basa di l'iniezione.
  13. Aduprate estrema prudenza per evità perdite di u catetere per via di ferite accidentali da strumenti chirurgichi.
  14. Quandu si perforeghja, l'agulla deve esse inserita verticalmente, si deve aduprà una siringa cù una capacità di 10 mL o più, a droga deve esse iniettata lentamente, è l'agulla deve esse ritirata dopu una breve pausa. A pressione di spinta ùn deve micca superà i 200 kPa.
  15. Aduprate solu aghi speciali per i dispositivi implantabili di somministrazione di farmaci.
  16. Quandu hè necessaria una infusione o una sustituzione di medicinali più longa, hè apprupriatu aduprà un dispositivu di somministrazione di medicinali implantabile à usu unicu cù un agulla o un T per infusione speciale, per riduce u numeru di punture è riduce l'impattu nantu à u paziente.
  17. Riduce u numeru di punture, riduce i danni à i musculi di u paziente è à e parti elastiche autosigillanti. Durante u periodu di discontinuazione di l'iniezione di droga, l'iniezione di anticoagulante hè necessaria una volta ogni duie settimane.
  18. Stu pruduttu hè un pruduttu à usu unicu, sterile, non pirogenicu, distruttu dopu l'usu, u riutilizazione hè strettamente pruibitu.
  19. Sè l'imballu internu hè dannighjatu o a data di scadenza di u pruduttu hè stata superata, mandate lu à u fabricatore per u smaltimentu.
  20. U numeru di punture per ogni bloccu d'iniezione ùn deve micca superà 2000 (22Ga). 21.
  21. U vulume minimu di risciacquu hè 6 ml

 

【Conservazione】

 

Stu pruduttu deve esse almacenatu in un ambiente pulitu, ben ventilatu è senza gas tossicu è micca corrosivu, è impeditu da l'estrusione.

 

 


Data di publicazione: 25 di marzu di u 2024